Договір № 1/25



м.Гайворон 20.01.2025р

ФІБ _________________________який (яка) надалі іменується Замовник, з одного боку і
ФОП Людмила Петрівна Шабанова Ідентифікаційний код платника податків 2205144563
ЕДРПОУ Адреса рєстрації м.Гайворон
який (яка) надалі іменується Виконавець, з іншого боку, які разом іменуються Сторони, а окремо - Сторона, уклали цей договір про таке.

1. Предмет договору
1.1 Виконавець зобов'язується надати консультаційні послуги (далі по тексту - послуги) у форматі коучинга (далі - «індивідуального коучинга»), згідно з запитом Замовника, зазначеним у п.1.2 цього Договору, а Замовник зобов'язується приймати і оплачувати послуги Виконавця у порядку та на умовах, передбачених цим Договором.
1.2. Цей Договір відноситься до конкретних особистих проектів щодо досягнення успіху в бізнесі, або загальних умов життя Замовника, або його професійної самореалізації. Конкретні цілі, завдання та умови їх виконання в рамках цього договору визначаються за погодженням між Замовником та Виконавцем в Угоді про відплатне надання консультаційних коучингових послуг (далі - Коучинговому контракті, Додаток №1 до цього договору), вираженому в письмовій формі, метою якого є визначення робочих взаємин між Замовником та Виконавцем.
1.3. Місцем надання послуг є місцезнаходження Виконавця та (або) Замовника. Виконавець надає послугу у вигляді проведення коучингових сесій з Замовником такими способами: через вебінарну платформу Zoom. Тривалість кожної сесії становить 60 – 90 хвилин, частота сесій 1 раз на тиждень. Дати та час проведення сесій обумовлюються у Коучинговому контакті (Додатку №1) до цього договору.
1.4. Протягом усіх робочих відносин Виконавець залучений до безпосередніх особистих розмов (сесії) з Замовником, в ході яких Виконавець діє виключно на користь Замовника, використовуючи підхід на підтримку цілісності та балансу для того, щоб Замовник знаходив для себе шукані відповіді та приймав особисту відповідальність за їх впровадження у життя.

2. Обов'язки Сторін
2.1 Виконавець зобов'язується:
2.1.1. Узгодити з Замовником відповідно до його запиту вартість послуги, порядок оплати, формат її надання, а також графік проведення сесій індивідуального коучингу (Додаток №1).
2.1.2. Інформувати Замовника про умови, що забезпечують ефективність індивідуального коучингу у досягненні бажаного результату та його гармонійного включення у всі сфери життя Замовника.
2.1.3. Надавати Замовнику послуги точно відповідно до графіка проведення сесій індивідуального коучингу, а також надати необхідну підтримку та надання якісного зворотного зв'язку через Telegam між сесіями.
2.1.4. Заздалегідь повідомляти Замовника про необхідність зміни терміну запланованої сесії.
2.1.5. Дотримуватися конфіденційності. Договір встановлює між Замовником та Виконавцем відносини, які передбачають взаємну довіру та конфіденційність.

2.2. Замовник зобов'язується:
2.2.1. Своєчасно здійснити оплату послуг Виконавця на умовах, передбачених Статтею 4 цього Договору та Коучинговим контрактом (Додаток №1) до цього Договору.
2.2.2. Дотримуватись часу запланованих сесій та попереджати Виконавця, принаймні за день про неможливість провести сесію.
2.2.3. Не передавати використовувані під час сесій індивідуального коучингу робочі та навчально-методичні матеріали, які є інтелектуальною власністю Виконавця, у користування третім особам на будь-яких умовах.
2.2.4. Дотримуватися конфіденційності.

3. Права Сторін
3.1. Виконавець має право:
3.1.1. у разі порушення Замовником вимог п.п. 2.2.1. - 2.2.3. цього Договору Виконавець має право призупинити або припинити виконання своїх зобов'язань за цим Договором.
3.1.2. рекомендувати Замовнику звертатися до інших профільних фахівців, чиї послуги не є дублюючими чи замінними, але доповнюють роботу Сторін у рамках цього Договору та позитивно впливають на можливу ефективність індивідуального коучингу.
3.1.3. відмовитися від цього договору на свій розсуд шляхом усного або письмового повідомлення іншій стороні. Цей договір вважається припиненим з моменту отримання такого повідомлення або в інший термін. Таке припинення договору спричиняє повернення коштів Замовнику.

3.2. Замовник має право:
3.2.1. запитувати у Виконавця інформацію щодо питань, що стосуються організації та забезпечення належного виконання послуг, передбачених п. 1.1. цього договору, іншу інформацію, що стосується прав та законних інтересів Замовника;
3.2.2. отримувати додаткові індивідуальні консультації інших профільних спеціалістів протягом дії цього Договору за умови погодження факту цих консультацій із Виконавцем;
3.2.3. відмовитися від цього договору на свій розсуд шляхом усного або письмового повідомлення іншій стороні. Цей договір вважається припиненим з моменту отримання такого повідомлення або в інший термін. Будь-яке подібне припинення або закінчення строку договору не вплине на обов'язок Замовника сплатити винагороду за належно надану консультаційну послугу та відшкодувати витрати, пов'язані з виконанням договору до його припинення.

4. Вартість послуг та порядок розрахунків
4.1. Розмір винагороди Виконавця та порядок оплати наданої консультаційної послуги визначено сторонами у Коучинговому контракті (Додаток №1) до цього договору
4.2. Оплата винагороди, зазначеної в п. 4.1 цього договору не залежить від кінцевого результату виконання консультаційних послуг, та не підлягає подальшій зміні в той чи інший бік, згідно з запитом Замовника.
4.3. Виплата Виконавцю додаткової винагороди, пов'язаної з досягненням кінцевого результату, для отримання якого Замовник звернувся за консультацією, його розміри визначаються Додатком №1 до цього договору
4.4. Оплата проводиться Довірителем у вигляді переказу коштів на банківський рахунок Виконавця, зазначений у договорі чи готівкою, та/або іншим дозволеним законодавством України способом.

5. Особливі умови
5.1. Робочі та інформаційно-методичні матеріали, що надаються Виконавцем Замовнику для роботи на індивідуальних сесіях коучингу або в перервах між сесіями, а також спеціальні матеріали та будь-яка інформація, що надаються Замовнику за цим договором, є інтелектуальною власністю Виконавця та захищені Законодавством України про авторські права. Незаконне використання (відтворення, розповсюдження, імпортування, публічний показ і т. д.) зазначених матеріалів, інформації, творів та допомог з метою отримання прибутку без письмової згоди Виконавця тягне за собою відповідальність відповідно до чинного законодавства України.
5.2. Замовник погоджується з тим, що частина сесій може бути відкрито записана на електронні або інші аудіоносії з метою подальшого аналізу та вдосконалення коучинг-процесу.
5.3. Замовник погоджується з тим, що він не перебуває на обліку у наркологічних та психіатричних медичних закладах, не приймає, у тому числі більше 3 місяців сильнодіючі лікарські болезаспокійливі, психотропні, наркотичні речовини, про що Замовник складає Розписку (Додаток 2).


6. Порядок вирішення спорів та розбіжностей
6.1. Спори, що виникли між сторонами, вирішуються на основі переговорів, процедура яких встановлюється Виконавцем.
6.2. Претензії повинні бути розглянуті Сторонами протягом 10 робочих днів з моменту їх пред'явлення отримання письмово.
6.3. У разі якщо Сторони в результаті переговорів не змогли досягти взаємної згоди щодо розбіжностей, що виникли, а також у разі якщо одна зі Сторін ухиляється від проведення переговорів, спір вирішується в судовому порядку, встановленому законодавством України.

7. Гарантії
7.1. Виконавець гарантує повернення коштів у повному обсязі, якщо Мета Замовника, зазначена в Коучинговому контракті (Додаток №1), у визначений контрактом час не буде досягнута, за умови належного виконання Замовником усіх рекомендацій та завдань Виконавця.
7.2. У разі недобросовісності Замовника, а саме при рішенні Замовника приховати результат його досягнень з метою витребування коштів, Виконавець гарантує, що Замовник повернеться до вихідного стану, посиленого кратно (в глибокий відкат). Наступна допомога Замовнику після повернення його в ресурсний стан обговорюватиметься додатково, за умови, що Виконавець погоджується на повторний цикл консультаційних коучингових сесій з Замовником. Виконавець має право відмовити Замовнику у повторних консультаціях, якщо Замовник порушив один із пунктів цього договору.

8. Форс-мажор
8.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов'язань за цим Договором у період його дії, якщо це спричинено обставинами непереборної сили, а саме: пожежі, повені, землетрусу, війни, заборонних актів або інших дій органів державної влади та управління та іншими, а також іншими обставинами, що не залежать від Сторін. При цьому виконання зобов'язань за цим Договором відсувається пропорційно до часу, протягом якого діяли такі обставини, з урахуванням чинного розкладу занять та інших технічних можливостей Виконавця.
8.2. Факт виникнення і припинення усіх форс-мажорних обставин засвідчується відповідними документами, які згідно з чинним законодавством України є підтвердженням таких обставин. Сторона, для якої настали форс-мажорні обставини, повинна негайно письмово інформувати про це іншу Сторону.
8.3. Сторона, яка посилається на форс-мажорні обставини як на причину неналежного виконання своїх зобов'язань за цим договором, звільняється від відповідальності за таке неналежне виконання зобов'язань, тільки якщо форс-мажорні обставини, на які посилається Сторона, виникли після обставини, на які посилається Сторона, виникли після укладення цього договору, їх виникнення викликане подіями, що не залежать від волі цієї Сторони, і цією Стороною було вжито усіх необхідних заходів для того, щоб уникнути або усунути негативні наслідки таких обставин.

9. Конфіденційність
9.1. Із положеннями цього договору, документацією, інформацією, пов'язаними з його виконанням, можуть ознайомитися лише ті особи, які безпосередньо беруть участь у виконанні договору, інші особи можуть отримувати доступ до положень цього договору та інших матеріалів і відомостей лише у випадках, прямо передбачених чинним законодавством України.
9.2. Сторони відповідають за забезпечення конфіденційності документації, отриманої під час виконання договору, інформації та отриманих результатів.
9.3. Умови цього договору і додаткових угод і додатків до нього, усі матеріали, документи, інформація, пов'язані з укладенням і виконанням договору, реквізити Сторін і взаємні зобов'язання Сторін є конфіденційними. Вони не можуть передаватися третім особам без попередньої письмової згоди на те іншої Сторони договору, окрім випадків, коли таке передання пов'язане з отриманням документів для виконання цього договору або сплатою податків, інших обов'язкових платежів і в інших випадках, передбачених законодавством, що регулює обов'язки Сторін договору.
9.4. Щодо дотримання конфіденційності Сторони несуть відповідальність як за свої дії, так і за дії своїх представників.
9.5. Протягом строку дії цього договору, а також протягом 5 років після його припинення, Сторони не мають права передавати третім особам або б інший спосіб розголошувати конфіденційну інформацію, отриману в результаті виконання цього договору, так само як і не повинні недобросовісно використовувати таку інформацію.
9.6. Сторона, яка порушила конфіденційність, відповідає перед іншою Стороною в порядку, встановленому законодавством України.
9.7. Не вважається порушенням конфіденційності передання конфіденційної інформації третім особам, якщо непередання цієї інформації буде порушенням законодавства України.


10. Строк дії, порядок зміни і розірвання договору
10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє протягом2 (двох) місяців, але в будь-якому випадку до моменту повного виконання Сторонами взятих на себе зобов'язань за цим договором, про що складається Акт виконаних робіт, що означає закінчення дії Коучингового контракту.
10.2. Всі зміни та доповнення до цього договору повинні бути складені письмово та підписані Сторонами.
10.3. Правочин, що вносить зміни до цього договору, має бути укладений Сторонами письмово.
10.4. Цей договір може бути припинений (в тому чисті шляхом розірвання) в порядку та на підставах, передбачених цим договором та чинним законодавством України.

11. Прикінцеві положення
11.1. Сторони підтверджують, що цей договір містить усі істотні умови, передбачені для договорів цього виду, і жодна зі Сторін не посилатиметься в майбутньому на недосягнення згоди за істотними умовами договору як на підставу вважати його неукладеним або недійсним.
11.2. У випадку порушення своїх зобов'язань за цим договором Сторони несуть відповідальність, визначену цим договором та чинним законодавством України. Порушенням зобов'язання є його невиконання або неналежне виконання.
11.3. Сторони підтверджують, що в разі якщо яка-небудь умова цього договору стане або буде визнана недійсною у зв’язку з невідповідністю Закону, то така умова не братиметься до уваги або ж Сторонами будуть вжиті заходи щодо зміни договору тією мірою, щоб зробити договір дійсним і зберегти в повному обсязі наміри Сторін.
11.4. Після підписання цього договору усі попередні переговори щодо нього, переписка, попередні договори і протоколи про наміри з питань, які так чи інакше стосуються цього договору, втрачають юридичну силу.
11.5. Усі правовідносини, що виникають у зв'язку з виконанням цього договору і не врегульовані ним, регламентуються нормами чинного законодавства України.
11.6. Цей договір складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони.

12. Реквізити і підписи Сторін





Виконавець
ФОП Людмила Петрівна Шабанова
Ідентифікаційний код платника податків
2205144563_____________________________
ЕДРПОУ ________________________________
Адреса реєстраціїм.Гайворон
Банківські реквізити_______________________
ІВАН____________________________________
Банк АТ Приват Банк______________________
МФО____________________________________
Система оподаткування ___________________
Єдиний податок, 3 група без ПДВ
Контактний телефон +380673182393
Електронна пошта lsabanova30@gmail.com

__________________________________________
підпис

«________»_________________________2025
Замовник
ФІБ________________________________
Ідентифікаційний код платнитка подптиків
____________________________________
Паспортні дані_______________________
Серія___________№__________________
Виданий_____________________________
Адреса реєстрації_____________________
Контактний телефон___________________
Електронна пошта_____________________





____________________________________
                    підпис

«_______»______________________2025р


Додаток №1
до Договору про надання консультаційних послуг
№_____ /25від 20.01.2025 р

Угода

про відплатне надання консультаційних коучингових послуг

м.Гайврон 20.01.2025р

1. У рамках виконання Угоди про надання консультаційних коучингових послуг (далі - «Контракт») ___________ _____________________________ (Замовник за Контрактом), цим Контрактом, складеним у двох примірниках, що мають однакову силу (по одному для кожної із Сторін), доручає _________Людмилі Шабановій_ (Виконавець за Контрактом), виходячи зі сформованих запитів, надати наступні консультаційні коучингові послуги для досягнення мети Замовника.
2. Запит Замовника на надання індивідуальних коучингових послуг визначається такими критеріями:
Ціль: відновлення психофізичного потенціалу; видалення блокуючих підсвідомих факторів, що перешкоджають самовираженню, впевненості, самодостатності, успішності. Поліпшення загального самопочуття та здоров'я.
3. Критерії досягнення: Замовник звільняється від психологічних, психосоматичних, ментальних та інших проблем у досягненні результату, обумовленого в п.2 цього Контракту.
4. Терміни виконання залежать від наявності передбачуваного результату, за якого Замовник досягає показників, прописаних у п 2. Кількість індивідуальних сесій з Замовником не перевищує вісім зустрічей або менше, що залежить від отриманого результату індивідуальних сесій коучингу з моменту підписання цього контракту. За наявності отриманого дострокового результату, Сторони погоджуються завершити відносини на запит Замовника, зазначений у Контракті. За достроковий результат вітається додаткова винагорода Замовником Виконавця у розмірі 10%-30% від основної суми, прописаної в цьому Контракті.


5. Графік проведення сесій коучингу:
  • № сесії

    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8

  • Дата сесії

  • Початок сесії

    1.8.00-21.00
  • Місце сесії

    Скайп
Розмір Винагороди Виконавця надання послуг, зазначених у п.2 цього Контракту, становить _____________________________________ доларів США за курсом НБУ на дату оплати.
Оплата винагороди здійснюється у такому порядку ____________ ___ (прописом) доларів США у строк до ______________р
7. За фактом повного виконання Контракту Виконавець протягом 5 (П'яти) робочих днів після надання всіх послуг за Контрактом представляє Замовнику для підписання Акт виконаних робіт.
8. Дія цього Контракту, включаючи умову про оплату, поширюється на правовідносини сторін, що виникли з 2025 року.

Виконавець
ФОП Людмила Петрівна Шабанова                       
 Ідентифікаційний код платника податків
2205144563_____________________________
ЕДРПОУ ________________________________               
Адреса реєстраціїм.Гайворон
Банківські реквізити_______________________
ІВАН____________________________________
Банк АТ Приват Банк______________________
МФО____________________________________
Система оподаткування ___________________
 Єдиний податок, 3 група без ПДВ
Контактний телефон +380673182393
Електронна пошта lsabanova30@gmail.com

__________________________________________
                      підпис

«________»_________________________2025
Замовник
ФІБ________________________________
Ідентифікаційний код платнитка подптиків
____________________________________
Паспортні дані_______________________
Серія___________№__________________
Виданий_____________________________
Адреса реєстрації_____________________
Контактний телефон___________________
Електронна пошта_____________________





_____________________________________
                    підпис

«_______»______________________2025р


Додаток №2

до Договору про надання консультаційних послуг №_____ /25 від 20.01.2025 року


від 20.01.2025р

Розписка



Я____________________________________,не перебуваю на обліку в наркологічних та медичних закладах
________________________________
(Підпис, дата
не приймаю, у тому числі більше 3 місяців сильнодіючі лікарські болезаспокійливі, психотропні,
наркотичні речовини:
_______________________________.
(Підпис, дата)

Додаток №3

до Договору про надання консультаційних послуг №_____ /25 від 20.01.2025 рок

у

Графік платежів

М.Гайворон 20..01.2025р
____________ ___________________ який(яка) надалі іменується Замовник, з іншого боку
__________ Людмила Шабанова__________________ (яка) надалі іменується Виконавець,
з іншого боку, які разом іменуються Сторони, а окремо - Сторона, склали цей Графік про таке.
Замовник відповідно до цього Графіку оплачує послуги Виконавця за вищевказаним Договором:

  • 1
    2
    3
  • Платежі

    Резервування
    Перший платіж
    Другий платіж
  • Період внесення

  • Сума платежу, гр

Всього
Сума прописом_____________________________________________________________________
Графік складено у двох примірниках, по одному для кожної із Сторін, що його підписали
Виконавець
ФОП Людмила Петрівна Шабанова
Ідентифікаційний код платника податків
2205144563_____________________________
ЕДРПОУ ________________________________
Адреса реєстраціїм.Гайворон
Банківські реквізити_______________________
ІВАН____________________________________
Банк АТ Приват Банк______________________
МФО____________________________________
Система оподаткування ___________________
Єдиний податок, 3 група без ПДВ
Контактний телефон +380673182393
Електронна пошта lsabanova30@gmail.com

__________________________________________
підпис

«________»_________________________2025
Замовник
ФІБ________________________________
Ідентифікаційний код платнитка подптиків
____________________________________
Паспортні дані_______________________
Серія___________№__________________
Виданий_____________________________
Адреса реєстрації_____________________
Контактний телефон___________________
Електронна пошта_____________________





_____________________________________
підпис

«_______»______________________2025р


Акт виконаних робіт №______/25

Ми, що нижче підписалися, представник Виконавця і представник Замовника, склали цей акт про те, що на підставі Договору №____/25 від __20.01.2025_ р. та згідно Угоді про відплатне надання консультаційних коучингових послуг (Контракту) Виконавцем були надані такі послуги

  • Назва роботи

    Первинне консультування

    Діагностування стану Замовника

    Пропрацювання негативних переконань

    Усунення деструктивних програм

    Розробка плану

    Навчання техніці роботи з ресурсним станом (записи медитацій)
  • Кількість послуг

    1


    1


    3



    3


    1


    3

  • Ціна, грн

    0,00
  • Сума,грн

    0,00
Разом: __________грн.
Без податку (ПДВ) -

Загальна вартість робіт (послуг) склала ____________________________________гривень 00 коп.                                                                                                           (Прописом)
Роботи (надані послуги) виконані повністю, сторони претензій одна до одної не мають.
Надані консультаційні коучингові послуги за якістю задовольняють вимоги Замовника та умови Договору про надання консультаційних коучингових послуг.
Замовник здійснив оплату консультаційних коучингових послуг повністю та повністю задоволений результатом роботи Виконавця.

Виконавець
ФОП Людмила Петрівна Шабанова
Ідентифікаційний код платника податків
2205144563_____________________________
ЕДРПОУ ________________________________
Адреса реєстраціїм.Гайворон
Банківські реквізити_______________________
ІВАН____________________________________
Банк АТ Приват Банк______________________
МФО____________________________________
Система оподаткування ___________________
Єдиний податок, 3 група без ПДВ
Контактний телефон +380673182393
Електронна пошта lsabanova30@gmail.com

__________________________________________
підпис

«________»_________________________2025
Замовник
ФІБ________________________________
Ідентифікаційний код платнитка подптиків
____________________________________
Паспортні дані_______________________
Серія___________№__________________
Виданий_____________________________
Адреса реєстрації_____________________
Контактний телефон___________________
Електронна пошта_____________________





_____________________________________
підпис

«_______»______________________2025р
Made on
Tilda